Burcutran Biz de 37. haftaya gelmek üzereyiz. Benim bebeğim de hiç aşırı hareketli olmadı. Hatta pek çok kişi yazıyor ya çok sert vuruyor, canımı yakıyor, hiç durmuyor diye, merak edip doktoruma sordum, dedim bende hiç öyle şeyler olmuyor, normal mi diye. Önemli olan sizin rutininizin devam etmesidir, herkes bunu farklı yaşar ve farklı hisseder dedi.