Burcutran Merhaba kızlar bugün 30 haftalık olucaz oğlumla inşallah :) sizin bebeklerinizin hareketleri nasıl? Benim ki arada oynayıp kendini hatırlatıyor o kadar acaba normal mi? Aman aman hareketini görmedim öyle fazla merak ediyorum
berel15 Burcutran benimde öyle canım normal bence çok kıpır kıpır değil beni uyutmamazlığı da yok çok şükür nazarım değmesin
kitapkurdu Burcutran 29+4olucaz birazdan. Canımı çok yakıyor bazen sıpa 😊 benimki baya hareketli ya. Özellikle dışarı çıktıysam o gün asla durmuyor. Doktorum azalma hissedersen sakin bir oday geç 1 bardan su iç sağ tarafına yatarak hareketlerini takip et 1 saat içinde 10 dAN fazla hareket ediyorsa korkma. Ama azsa gel demişti
dentem61 Burcutran bizim ki de karnımın şeklini unuttum sürekli değişik yerlerde maşallah kızıma hiç durmuyor şimdi geceleri de hareketleri çoğaldı hayırlısı 32+0 olduk🥰
Kvlkgzmerhn 21+4uz bizde 18.haftadan beri oynuyor suan da oynarken yazıyorum 😃 icimden balik kayiyor gibi oluyor doktor ultrasonda gordu dediki karnina vurup geri kendini iceri atiyo dedi 🙏❤
Burcutran berel15 arada korkuyorum bı sıkıntı mi var acaba diye canım o yüzden yazmak istedim burda okuyorum çoğu kişi hareketli fazla diyor bizimki tembel heralde 😁
Aysegul33 Burcutran benimde tembel ama ben ona annesine vurmaya kiyamiyor kibar oglusum diyorm 😊bazilari tekmeden uyumuyorm vs diyorda sasiriyorum 😊
kitapkurdu Burcutran doktor açıklamadı bizim için sıkıntı hemen gel demişti. Genelde doğum zamanı bebeklerin hareketleri azalırmış. Benim de 1 erken doğumum olduğu için dedi büyük ihtimalle
Burcutran kitapkurdu bende ilk bebeğimi kaybettim canım gelişmeyen gebelikmis 2 aylıktı kese büyümüyordu hayırlısı buymuş Rabbim tekrar nasip ediyor çok şükür :)
Burcutran Deryadgm bana doktorum 19 hafta ve sonrasında hissedersin demişti öyle de oldu canım. Önce balık kayması gibi hissediyorsun sonra kilo aldıkça hareketleri güçleniyor
Deryadgm Burcutran arada böyle ufak dokunuşlar hissediyorum ama emin olamıyorum bebeğim mi diye 2 haftam var o zaman hissetmem için