Pelo_00 Elbu Canınızı sıkmayın doktorunuz görmüş bebeği ultrasondan ultrasona çok fark ediyor. Zaten daha haftanızda az. bizimde o haftalarda bebeğimiz görünmemişti.
Ehnr Elbu ne bebek görünmedi mi 5 hafta da bence biraz araştır ben 6+4 üm ultrason fotosunu atayım 2 mm biseyi nasıl görsünler mantıklı değil o düşünce benim ki bile görünmüyor
prensannesi_ Elbu çok şükür sagl salim kucağına al inşallah o yüzden daha devlete gitmiyorum cnm ben kaç kez yaşattılar aynı şeyi daha tövbe ettim devlete gitsemde mutlaka özelede giderim
Asl_93 Elbu canım ben de ilk gittiğimde kese vardı bebek yoktu 🤷🏻♀️ 7. Haftamda gittim o zaman minicik gördük bebişi 🙏🏼☺️ Sen içini ferah tut