kizlar doktor takibindeydim normalde gittigim doktorum bebegimi gordu 5 + 5 haftalik hamileyim besi kordonumu ne bebegin kordonu disindaki bisey hatta o bile olusmus dedi fakat bugun acile gittim farkli bir doktora muayene oldum ultrasona bakti kesen buyuk ama bebek yok dedi moralim cok sifir sizce varmidir yokmudur