Canım bence kullan doktorda verdiyse . Ben baya bi faydasını gördüm . İlk üç ayım berbat geçmişti. En son hastaneye yattım da bulantı hapımı değiştirdi ve bu hapı yazdı. 55 ile hamile kaldım. 53 e düştüm . Bu haptan snra toparlandım 20 . Haftadyım 57 oldum . Kutunun üzerinde de yazıyor ayrıca ; bu ilaç değildir diye . Ek Gıda takviyesi içeriği çok güzel . Ben cok memnunum gebelik sonuma kadar devm etmememi söyledi doktorum . şuan ıkıncı kutumdayım