Meleyke97 Kizlar boyle sorununuz oldumu? Bende boyle bi sorun varmis(( bir doktor 27martta gel usm yapalim dedi bir doktor korkulacak bisey yok dedi kafam allak bullak nolur boyle bisey yasayan ve ya bilgisi olan soylermisiniz bisey(((((☹️korkuyorummmmm
Meleyke97 Meleyke97 lutfen bi bilginiz varsa bisey soyleyin ama korkuyorum bir Anne olarak anlarsiniz beni
Asl19 Meleyke97 ilk gebeliğimde 26. Haftada plesant yaşlanması başlamıştı. Plasenta zaten yaşlanıyormuş gebelik sonuna doğru ma benim biraz erkendi. Kendi tecrübeme dayanarak korkulacak bişey yok. 35 haftada 2360 gram bebeğim oldu. Çünkğ son zamanlara doğru gelişmemeye bşladı. Karnımda kalmasının bi anlamı yomtu. Çok şükür iyi atlattık. Gayet iyiyiz siz kç haftalıksınız?
LilyOfTheWalley Meleyke97 sigara içiyor musunuz? İçenlerde sık oluyor bu durum. Allah yardımcınız olsun
-deniz- Meleyke97 bende 33. Haftada başladı yaşlanma bebek daha az besleniyor onun dışında çok korkma 39+6’da doğum yaptım
Meleyke97 -deniz- 26-27 haftada doplere dusmustum 2hafta sonra doktora gosterdim kagiti bana martin 27si gel usm yapalim bidaha dedi bi baska doktorda korkulacak biseh yok dedi. Simdi 31+2 haftaligiz
Asl19 Meleyke97 hatta başka doktara gittim ikiside korkulacak biley yok demişti detaylı ultrason a bile girmiştim. Çok şükür bir şey olmadı
Cumaserife Meleyke97 youtubta kağankocatepe anlatıyır canım iyice dinle korkma birazcık erken doğmak zorunda kalır sadece 31 32 haftalık olmuş zaten birşey olmaz inşllh
Asl19 Meleyke97 inşallah iyi olur haftanız da iyi aslında. Evet benim erken oldu 35 hafta ama bi sıkıntı yaşamadım
Ebe4343 Meleyke97 plesanta yaşlanması doğum tarihini geçince olan birşey böyle durumda bebekle anne arasındaki geçişte sorun oluyor bebekle ilgili sorun yaşana bilir
Meleyke97 Ebe4343 of Kaynanam oyle rahat biriki sanki herseyi bu cekiyor bisey diyincede bisey olmaz diyor . Sinir ediyor beni insan bi endiselenir nebileyim ya Allah korusun Yavrumu Insallah sag salim gelir((
Cgdmbln Kaç haftalık hamilesin canım ? Plesenta yaşlanması bebeğin yeteri kadar besin alamama durumu diye biliyorum arkadaşım da da oldu 38. Haftada aldılar kilo alımını yavaşlatıyor bebeğin sanırım bildiğim kadarıyla
Meleyke97 Cgdmbln evet oyle bosey deyildi kilodam kala bilirmis bebek Insallah vaktinde Saglikli dogar bebeyim(