ggzmkrcc
Hiç bir işe yaramadı bende kullanan arkadaslarimdada hic bir etkisi olmadi😒😒 sallamaya alıştırmıycam diyodum ama mümkünatı yok o bağırmalardan uyumamalarından mecbur sallıyo insan bir süre sonra ayaklar isyan ediyo bende dedim joie den alıyom en azından kendi kendine sallar aldım bebek içinde uyumuyo titreşimi gaz çıkarmasına çok az etki ediyo ben çok gereksiz gördüm satıcam hatta boş boş duruyo öyle babyjön var çok övülüyo kullanan arkadaşım aşırı memnun kolik bebeğini bayağı bir rahatlatmış bir tanede bana aldı gelmesini bekliyorum umarım o işe yarar