26+3 üm sezeryan olacagı için mayıs sonu kıyafetlerimi tamam yıkanıp ütülencek abimizden besik ve bebek arabamız busetimiz hersey imiz var sadece bebeğin ıvır zıvır kaldı bide kendime alacakları onun dışında yavaştan ewin temizliğine basladım ewde 2 oğlum var 6 yas ve 3 yas anca oluyo nisanın bası gibi hazırlıkları komple bitirmeyi hedefliyorum rabbim sag saglim kucağımıza almayı nasip etsin inş ❤️ bu arada kızım olucak inş iki olandan sonra baya ağır geciyo hamileliğim