29+1 iz . Kızımız olacak, 3. Hamileliğim. Herşeyimiz hazır,kıyafetler yıkandı, utulendi ,dolaplara yerleşti.hastane çantası hazırlandı. Ohh kafam çok rahat valla 😁 bel ağrısı mahvediyo zaten şimdiden, sonra hiç yapamazdım heralde .ev temizliği ni ramazan girmeden yaparız diye düşünüyorum.aetik tek derdim doğum 😱 6 kilo aldım şimdiye kadar , bakalım kaç ile bitiricez