Rabiahamza32 _defnee Canim bu doktoru cok ovduler özel diye gttim beyninde baloncuk varsa o buyuyordur n3deno cok hamilelikle alakasi yok diyor
RuzgarsMommy Rabiahamza32 Neee beyninde baloncuk mu dedi ? Jinekolog mu beyin cerrahi mi ona karar versin önce . Anevrizma dediği şey emarsiz tomografisiz nasil boyle bisey der korkutur inanılmaz :/
RuzgarsMommy Hamilelikte oluyor asıl nasıl olmazmış doktorum bana bugün hamileliğin baş ağrısı bu dedi yarim ağrıyordu sol tarafım kan basıncı arttigi için oluyormuş bende limon suyu sıkıp içiyorum süt kako karistirip içiyorum sonra geçiyor
Kelebek1_ Rabiahamza32 sürekli her gün aynı ağrıyı yaşıyorsan elbette olabilir migren sinüzit vs bunun için doktor ilgili alana yönlendirir zaten ama ilk haftalar da çok normal ben araştırmıştım baya
Gamzenur60 Rabiahamza32 ne demek hamilelikte baş ağrısı olmaz biz hamile olunca uzaylimi oluyoruz doktor saçmalamış. 30+3 olduk benim hep başım agriyo. Ama tansiyonlada ilgili olabilir diye ben arada bakıyorum tansiyona ama yok yani bildiğin nasıl agriyo olabilir böyle şeyler
Perihanvdt Rabiahamza32 yok artık. Hamilelikte baş ağrısı artıyor bu normal bi durum hormanlarımız değiliyor hatta herşeyimiz değişiyor.benim ayda 1 ağrıyan başım gebelikte haftada 1/2 oldu. Doğumdan sonra yavaş yavaş düzelir horonlarımız eskisi gibi olunca