13 ve 17.hafta arası 1 ay boyunca baş ağrım hiç geçmedi. 3 kere hastanelik oldum. Olmuyor diyen doktor nasıl olur aklım almıyor. Benim migrenim var ağrımasa şaşırırdım. Ama çok şükür o 1ay dışında ağrım yok. Doktor kontrolünde 3.aydan sonra günde 2yi geçmemek koşuluyla parol kullandım. Ama korkudan çokta içemedim çektim o ağrıları. Geçiyor ama.. Şu an 34+3 ve o ağrılardan sonra sadece 1 kere başım ağrıdı. Umarım seninkide geçecektir.. Biraz sabır🙂