Nnurmehmet Cherry5 Canım benim 36 haftada 3100 gramdı 37+1 de 3300 dedi doktor şuan 37+3 haftaligim normal doğum bekliyorum hayırlısı ile ve doktorum 39 a kadar 3700-3800 olur dedi biraz korkmuyor değilim 🥺
Cherry5 Nnurmehmet 36+0 da 3250 idi benim oğlum. 37+0 da kontrolüm merak ediyor ve korkuyorum 😔 ben de normal istiyorum ama git gide imkansızlaşıyor sanki 🥶
DilannnMutluay Nnurmehmet o an ne hayırlı olucaksa o olsun su akar yolunu bulur ama işte insan merak ediyor ve heyecanlanıyor ☺️
DilannnMutluay minee-34 allahım yardım etsin sana ve tüm hamişlere Allah kimseyi bu yolda koymaz merak etme 😘
DilannnMutluay Nedime çok teşekkür ederim amiiiin Allah herkesin yardımcısı olsun kimsenin kucağını boş bırakmasın
Nedime Ilk bebegim 3.940 gr ikinci bebegim 4.110 gr dogmustu buda 4.5 kilo dogacak dedi bebislerim hep iri tabi bende iriyim malesef ilk hamileligimde 30 kilo almistim ikincisinde 25 kilo bunda da 23 kilo aldim simdilik 😁
Nnurmehmet Cherry5 Maşallah kuzuya 🤗 Benim çatım müsaitmis o yüzden normal doğum yapabilecekken sezaryen olmak istemiyorum açıkçası ha ama doğum anında bir aksilik çıkar vs bisey olur (ki inşallah olmaz ALLAHın izniyle) mecbur sezaryen de olurum bebeğim için 🥰
Nedime DilannnMutluay normal cnm iki dogumumu anlamadim desem yeri var kendiliginden oldu gibi birsey ama bu nasil olcak die korkuyorum sanki simdi😂
Cherry5 Nnurmehmet Ben henüz olmadım çatı muayenesi uygun olup olmadığımı da bilmiyorum açıkçası o yüzden
LeonGunes-89 DilannnMutluay maşallah🥰Valla canım bu senin kararın tabi ama doktorun senin için en iyisini öneriyordur zaten illa normal yapayim diye kendini yıpratma bence.. Ayrıca normal doğumun elbette avantajı çok ama dezavantajları da var maşallah bebek kilolu onu çıkarmak kolay değil vücudunun tekrar toparlanması da kolay değil 😞Allah kurtarsın en doğru kararı yine sen vereceksin kendin için 🙏
Elifffo ariyaliyya ariyaliyya ilk zamanlar co kustum 7 kilo verdim . Sonra almaya başladım muz süt yoğurt yumurta portkal çok yedim baya hızlı aaldi sanırım oyzdn