Kızlar merhaba 39 haftalık hamileyim bebeğim 4 kilo ve sadece bir cm açılmam var. Normal doğumu çok istiyorum ama doktor yırtılman çok olabilir dedi. Bebeğimin ve benim sağlığımdan önemli değil sezeryanda olurum ama ilk gebeliğim ve o acıyı bebeğimi hissetmek istiyorum. Ve tabi birde kolay iyileşme sürecinden dolayı normal istiyorum. Doktor dedi ki Pazartesi gel Eğer ki bebek 100-200 gram daha almışsa zorunlu sezeryan yapalım dedi. Böyle bir şey başına gelen var mı ? İnanın dikkat ediyorum gebelik şekerimde yok eşimin ve benim boyumuz uzun ve balık etliyiz büyük ihtimal ondan. Böyle bir şey başına gelip normal yapan var mı yoksa hiç riske girme sezeryan mı ol diyorsunuz ?