Minigiiiinannesii Kızlar 37+4 hamileyim bebek doğum kanalına girmisti karnım çok ağrıyor suyum nisanım da gelmiyor ağrılar geçmiyor bir türlü çok yoruldum artık uyuyamiyorda napmam lazim niye bu kadar çok ağrıyor 2 gündür çok ağrıyor bazende alttan birşey batıyormuş gibi oluyor sık sık idrara çıkıyorum