Minigiiiinannesii 3 cm acilmayla hastaneye geldim dogum baslamis lutfen dua edin kizlar kolay gecsin dogumum
Busra1997 Minigiiiinannesii rabbim yar ve yardımcın olsun sağ sağlim cikarsiniz bebisinle dogumdan inşallah 😍
Gulcangzl16 Minigiiiinannesii ya canım benim inşallah bebeğini hemencecik kucağına alırsın ☺️ Allah yardımcın olsun , hikayeni bekliyoruz☺️❣️
Denizkizi8 Minigiiiinannesii hayirli dogumlar inşallah bi sancıca kurtulursunuz birşey sorabilir miyim acaba
Selmapiskin Minigiiiinannesii hayırlı doğumlar. Dayanın da gece 12 den sonra doğsun 🥰😬🙈 doğum günü 29 Şubat olursa 4 yılda bir kutlar 😁