Mev34 canım öncelikle şöyle diyecem eşimdede hareketsizlik vardı eşim sabah aksam keçiboynuzu yedi sonra tahlıl verdı herhangi bir sorun hareketlı sayısı arttı sonra eşim yine keçiboynuzu yemeye devam etti sana gelince zate. Hsg ilaçlı rahim filmi çekilince tüplerin açılması lazım çünkü Bende de vardı ve hsg de açıldı. Şu an çok şükür hamileyim 37 hafta . Allahım inşallah isteyen herkese nasip etsin hemen tüp bebek deneme başka doktora da sor çünkü abimgil şu an 7 senelik evli geçen sene Erzurum da tüp bebek için doktora gittiler yengem hamile kaldı ama 4 buçuk aylıkken kanaması sürekli oluyordu düşük oldu.şimdide Erzincan da yaşıyoruz yengem her doktora gidişinde doktorun dediği şu siz en son çare olan tüp bebek denemişsiniz şu an sizin normal yoldan hamile kalma şansın yok dedi