Mev34 kızlar tek sorunumuzun eğer baba ve anne adayinda problem yoksa tabi Allah'tan herşeyi hemen istediğimiz zaman olsun istemek bence.bende 10 aydır bebek istiyordum kafayı yicek hale gelmiştim 8. Ayda bir dua ettim sadece'allahim sen hayırlısı ne zaman dersen o zaman olsun yeterki hayırlısını ver 5 sene de beklerim 10 sene de herşey senden ama benimde bu yüreğimdeki bebek hasretini unuttur dedim' sürekli adet tarihi tutan ben sürekli her ay negatif çıkmasına rağmen 20 tane gebelik testi yapan ben 2 aydır ne reglimi kontrol ettim ne başka birşeyi.İlginc bı şekilde bebek isteğim olmadı Allah'a bıraktım içim rahat diyordum hep.adetim 2 hafta gecikmiş benim haberim bile yok geçen hafta karın ağrısı şikayetiyle acile gittim bişey yok dediler normalde test almamdan bıkan eşim test alıp eve geldi o gece yapsana belki vardır dedi içimde hiç umut yok yapmadan önce sigara içtim 7 tane girdim testi yapmayı unuttum ilkinde sonra 1 saat sonra yaptım kenara koydum ellerimi yıkadım bakmadan aricam nerdeyse o kadar olmaz diyorum hadi dedim bakmadan atmiyim anaaaa bı baktım iki tane kıpkırmızı çizgi sonra koşarak acile beta 1818.DEMEM O Kİ ALLAH DİYİN TESLİM OLUN.doktorda Allah verende Allah yoktan var edende allah.umarim umut olur umarım benim dediklerimi yaparsınız🙋
Benimde bir seneye yakın di okursan umarım umut olur🙏