Kelebek1_ Canselugr zaten henüz aşırı belirgin olarak çıkması anormal içimizde öyle kocaman bişey yok ki bebek küçücük zaten kese vs derken şimdiden büyürse 9. Aya kadar patlarız 😂
Canselugr fosforlukalem benim gobus cıkmadı ama sıkıyor yine belli edıyo bebıs yine bende gecen hafta ogrendım ama erkege benzettim sadece dedi degısmez diye dusunuyorum hayırlısı erkek kız farketmez eli ayagı saglıklı olsunda🤲😊
fosforlukalem Canselugr oturunca özellikle çok sıkıyordu normal pantolon. Otururken, yemek yerden açıyordum hep 😂 aynen bizim için de fark etmiyor sağlıklı olsun yeter ama insan hevesleniyor bişeyler almak istiyor, alamıyor 😊
Canselugr fosforlukalem Bende bısey yedıgımde acıyorum 😁 evet ben almadım ilerleyen zaman da alacam ınsallah Allah o gunler hepimize gosterırse bizim burda dogmamıs cocuga don bıcılmez derler hayırlısı olsun 30 haftama falan girersem Allah nasip ederse o zaman alırım
fosforlukalem Canselugr ben kendime almak için mağazaya giriyorum bebeğime alıp çıkıyorum 🤦🏻♀️ cinsiyetsiz şeyler bulmak için uğraşıyorum 😊