16+2 yiz bugün. Ben 12. Haftadan itibaren kullanmaya başladım. Çünkü pantolonlarım çok sıkmaya başladı. Hatta keşke daha önce alsaymışım dedim. Şu anda da gören şaşırıyor göbeğime 😅 boyum 1.67 kilom 50.1'di ilk öğrendiğim gün (6. Haftada) hâlâ kilom aynı ama göbeğim var. 😅😅 Bu arada cinsiyet öğrenemeyen bi ben kaldım sanırım 😔