Ben 38+2 de çatı muayenesi oldum.hiç korkulacak bir şey değil anlamıyorsun bile.doktorum sizin gibi hastaları seviyorum sorun çıkarmadınız dedi hastalar genelde kendilerini korkutup geldikleri için zorlanıyorlar dedi.Sonuçta ne kadar kötü olabilir ki normal ya da sezaryan farketmez bir şekilde doğum olacak emzirme var bunlardan daha zor olamaz ya lütfen kendinizi korkutmayın.Her şey beyinde bitiyor.Ayrıca doktorum 2-3 günde bir cinsel ilişkiyi önerdi açılmayı kolaylaştırıyormuş.Ayrıca her gün doğal zeytinyağ sür dedi.Rahim ağzını yumuşatması için.Hurma pilates topunda zıplama ve squat da önerdi.