Vazelin falan sürmeyin sakın petrolden yapılıyor o. Eczanelerde su bazlı kayganlaştırıcılar var herhangi bir sakıncası yok. Ben her zaman kullanırım. Jelin kimyasal olduğunu düşünüp vazelinin, bebe yağlarının kimyasal olabileceğini de düşünün arkadaşlar ve bilip bilmeden ne kendiniz kullanın ne de başkasına önerin.