simsekkiz8 can he 2gunce ferqiz varki canim🤗 tebii doguw olacaq Inwallah oğlumda da ozum dogmuwam)) menimcunn en cetin an sanci ani idi indide qorxiram biraz dehrem kesr edek deyirler kesr lap pis sonrasi var kesrinde dogum yaxwidi sonradan rahat olursan. Hekimim Istanbul klinikasinda iwleyir Aytekin xanimdi. Doğmağa da Melikov xestexanasinda pasyolkada dogacam. Sen bes hansi xestexanada? Onda sen ayin necesine deyib aprelin necesine? Mene 25ne Kimi deyib gorek))))) ilk hamileliyindi?