Canım bende bayadır gidiyorum, hamilelikte dediğin gibi dayanılmaz olmaya basladı son gittiğimde uyusturucu krem kullanıp gittim çok az acı hissettim, 35 haftalığım bu arada bende son zamanlarım yani, 2-3 hafta sonra bir daha gidicem yine krem kullanıp gidicem çok kasıyorum yoksa kendimi