Ceren92 Kizlar 37+2 gece en az 10 12 kez wc deyim jic uyku yok bu cok fazla degil mi hergece ruyamda bebegi dogurdugumu nissn geldigini falan goruyorum kafayi yicek gibiyim cok yoruldum her Sabah mide bulantim var. Sag sol uyustu.
Sahika3 Ceren92 ben de gece her wcye kalktığımda bu sefer bacaklarımdan suyum akar mı acaba diye umutlu umutlu kalkıyorum🤣 doğum hikayelerin de bazen gece bi kalktım suyum geldi diye anlattıkları için. Hep bir beklenti 😋
Selalee22 Ceren92 bende dun doguruyodm uykumda😅 hatta bazen uykudayken ayaklari izleri cikiyodu karnmdan siddetli vuruyodu herhalde bende uykuda sacma sapan şeyler goruyodum 🙈🙂
Ceren92 Sahika3 aynen canim bilincaltima okadar islediki kafayi yicem uzun wc de kaldigimda bu su mu diyorum gunluk ped kullaniyorum coo fazla akinti var bende seffaf ama beyaz da degil seffaf ve camasir da islaklik oluyor hep
Ceren92 Syma95 ya aynen bazen yarim saate 1 bazen saat basi yuruyemiuorum artik wc ye sinirim psikolojim bozuldu gecen hafta dogum iznine ciktim 36nin sonuna kadar calistim simdi evdeyim ama uykusuzluk bitirdi beni
Minikpare Bende 36 yım ama bende bazen gün içinde oluyor sürekli gidiyorm onun dışında geceleri olmuyor bendemi sorun var acaba😃
Ceren92 Hayirli bir sekilde 38de gelsin istiyorum 40 cok zor olacak benim icin birde sabahlari bulanti basladi bende ogruyorum
Kardelenyigit 26 hafta içşndeyim ve 3-4 gündür gece rahat 8-10 kere uyanıyorum yıldım artık en ufak su içim sonrasında hemen hopp defalarca lavabo
Ceren92 Kardelenyigit bende suan 10 12 kez 37.haftadayim cok zormus psikoljim sarsildi uykuya duskunum ama suan 6 dsn beri ayaktayim iste..
Kardelenyigit Ceren92 bende sabaha karşı uyuyabiliyorum anca 😏hatta eşim senin bu kadar lavaboya çıkman normal mi diyor benimde aklımı bulandırıyor
Ceren92 Kardelenyigit benimkide aynisini diyor soruyorum dr bisi demiuor sabaha kadar 5 te fln belki rahatliyorum kaburgalarima batiyor ayagi
Hellotutu Ceren92 bence tuvalete sık kalkmak iyi birsey bebek doğunca sık uyanıp beslemek gerekecek ona hazırlanır hem vücut. Benim uykum çok ağır 38.haftadayım sadece bir defa uyanabiliyorum o da karnım ağrıyarak yani bence iyi birşey sizinki :)
1004nese Ceren92 37+1 al bende de okadar 😂 birde gece ayaklarimin üstüne basmiyorum hareketsiz sağımda yatmaktan sağ tarafım çürümüş 😂