Smgkzm Sürekli çiğ köfte aşeriyorum haftada 1 2 de yiyorum. Ama içim hiç rahat değil. Sizde de var mı böyle bir durum 😞
ftmfts Smgkzm bende oyleyim malesef korkarak yiyorum insallah bi zarari yoktur ama fazla baharatta zarar
sare55 Smgkzm bende ilk 3 ay surekli cig kofte aserdim. esimde etsiz aldi. ama simdi zarari oldugunu filani okuyorum. pisman oldum ama . bebegimdede bi sorun yok insallahta olmaz. dogunca goricez.
Kibarbaby Smgkzm az önce yedim 😂 iyi kide yedim vallahi miss gibiydi 😂 hiçte yasak filan değil çünkü hiç bir çiğköftenin içinde et yok. Ki ayrıca bulgur faydalı
Oglununannesi Smgkzm ben de bayılıyorum ama ben tırsıyorum eşim adıyamanlı karar verdim haftada bi yaptırım evde yicem etsiz🤣🤣
eylulay34 Ayni durum bende de var. Millet tatli aserir ben cigkofte aseriodum. Hala da öyle deli gibi cigkofte yiyorum.
ftmaygmur Çiğ köfte zararlı denmesinin sebebi içinde çiğ et olmasından dolayı. Etsiz çiğ köfte yenebilir çok fazla olmamak kaydıyla. Çünkü mideye dokunabilir bulgur ve baharatlar.
Merveozcelikcckl Valla ben ilk üç ay kendimi onunla doyurdum hiç bir şey olmadı tek bir şey hariç şuna tiksindim görmeye bile tahammülüm yok😂
RRR Eebbrruu bir kez yedim ama iyi yedim yani 😂 evde yapmıştık canımda cekti dayanamadım ama o günden beridir pişmanım 😞
RRR Eebbrruu bi şey olmaz İnsaALLAH ya görümcem her hafta götürüyomuş etli çiğköfteleri bi şey olmadı çok şükür ama daha yemem ya ben bulgurlu yaptırırım kendime
RRR Eebbrruu ay sorma ya aman tövbe valla stresi bile yetti kaç gündür kendimi mahvettim yemeseydim diye 😂