birsaglikci aramiza hosgeldiiiinnnn 39+5 ten selamlar hamileligimin basindan beri her seferinde farkli farkli dogun yapiyorum😂 hatta bir keresinde evde uyuyormusum kapi calmis acmisim annem elinde bebekle gelmis al kizim dogurdun diyor nasil yaa ben hastaneye bile gelmedm hayir sogum kolay olsun diye dua ediyoruz ama bu kadari da fazla surece bile dahil olmamisim :D yani paikolojik olarak bol bol gorursun bu tarz ruyalar