birsaglikci Kızlar merhaba. Ben tahminimce 5+5 hamileyim (doktora gitmedim kendim takip ediyorum) neyse... bugün rüyamda kız bir bebek doğurduğumu gördüm. Ama acayip gerçek gibiydi. Doğurdum, kucağıma aldım sevdim. Hayırlara çıksın inşallah anlayan var mi? ❤️
ycllksa birsaglikci canım doktoruna görünüp sağlıklı bir gebelik olduğundan emin ol bence sonrasında hayal kırıklığı uğrama.. rüyandada çok düşündüğün zaman rüyalara yansıyor o yüzden görmüşsündür. Hayrolsun yinede
Nry_shn birsaglikci canım bende erkek bebek görüyordum ama prensesim oluyor ☺️☺️ Genelde rüyalar tersine çıkar derler ☺️ Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻
Nur19 birsaglikci ben 2 kere erkek görmüştüm erkek oldu tamda rüyamda gördüğüm gibi bebeğim de 😊 tombik beyaz bir bebek şimdi 7 buçuk aylık olduk tabi 🤭
Beyzasahin birsaglikci bende kiz dogurdugumu gördüm hatta isminide söyledim minnos bir oğlum olucak ama erkekte gördüm dogurdugumu görmedim ama elimde aile fotografi tuttum ve oglumun 6 aylik hali görünüyordu tabi dogunca ayni olur mu bilemem ama merakla bekliyorum🥰
Bibis Ben cinsiyet öğrenmek icin gideceğimiz günün akşamında oğlum olacağını gördüm üstelik duruş pozisyonuna kadar herseyi gördüm . Doktora gidince aynı pozisyonda oğlumu gördüm 🙏🏻💙 cok duygulanmıştım . Rabbim isteyen herkese nasip etsin
birsaglikci _defnee yaaa hayırlı olsun 🥰🥰 internette okudum. Kız görürseniz erkek; erkek görürseniz kız olur yazıyordu 🥰
Berfin65 birsaglikci ama benim bebeğim kız olacak Allah’ın izniyle rüyamda hep kız çocuk görüyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️😅😅