Ozgeeyldz1 Hiç açılma yoksa suni sancı alma canım yazık sana da ,, hani 3-4 cm açılma olsa da sancın olmasa destek amaclı suni al bi an önce doğur derim de açıklık olmayınca malesef suni bi işe yaramıyor ve malesef biz o an ki can yanmasıyla zaten sezeryan diye yalvarıyoruz ,,, bekle bakalım bi kaç gün daha eğer bi gelişme olmazsa git direk sezeryan ol hem normal doğumun acısını çekip sonrasında sezeryana dönme