Mervekara95 geçwn hafta bende aynı ağrı durumunu yaşadım canım ama bnm yanmam yoktu.Doktora gittim ultrasonda bişey çıkmadı bebekte ağrıyan bölgeye baskı yapmıyordu.İdrar testi yapıldı ve malesef int ten bakıp anladığım kadarıyl enfeksiyon çıkmış muhtemelen o ağrı sancı yapıyordu bende.🤦🏼♀️ Snnde öyle bir durum olma olasılığı olabilir mi acaba ? Aynı haftalardayız bir de akıntın vs var mı bilmiyorum da bir doktora görünmende fayda olabilir uzun süredir varsa şikayetin.