Aramız da 5 gun var dün akşam sol tarafıma giren agri hala devam ediyor anlam veremedim ama yürütmüyor sanki idrarımı yapıyorum ayağa kalkıyorum gene agri gece hiç uyutmadı benim kontrolum 9 Mart hareketlerin de sorun yok bebek sol tarafta ama neden anlamadım gaz sancısı dedim ama oda degil yanı 😔