TunarinAnnesi söktürücü dediğin hemen fayda eder mi etmez mi bilmiyorum açıkçası ona yorum yapamadım ama adet olamamak çok kötü kürtaj sonrası .her şey psikolojik teorik olarak bilsek de uygulayamıyoruz:( kürtaj sonrası her şey değisiyormuş kendini sikma yanlış hatırlamıyorsam 1 cocugun vardi onunla vakit geçir kafanı dağıt cnm yoksa insan çok yıpranıyor:(