2 düşük 1 kürtaj sonrası parça gönderildi bişry çıkmadı doktor enfeksiyon dqn kaynaklı olabileceğini dedi fitil verdi gebelik öncesi ve probiyotik onlar bitince çok şükür hemen hamile kaldım şuan 16 haftalık olduk sağlıklı bir bebek olarak kucağma almayı nasip etsin rabbim isteyen herkesin kucağını da boş bırakmasın inşallah