Yasemin58 ariyaliyya dut pekmezi,tahin pekmez yiyorum canım cevizde ilk 6 ay ceviz yedim çok ama şuan onuda yemiyorum 2 aydır pek,birazda abur cubur şekerli şeyler çok yiyordum,doktorun verdigi omega 3 alıyorum onunda faydası oluyordur peki 🤗
Happyprincess Havvaa25 36+1 de 3 kilo şuan 36+6 yım. Haftada 250 gr almaya devam ediyor. Bakalim 37 nin içinde kontrol var kaç olmuş kilosu
Yesim1995 Vesiley 36+6 da 3450 dedi 37+1 de doğum yaptım 3100 doğdu. İlk 1 hafta içinde 300 gr geri düşüyo o düştü 2800 ile başladık. Kilolara çok takılmayın sağlıklı olsunlar inşallah 🤲
Sedatadik Vesiley normal dogum dedi ana ben kilosundan dolayı normal olmaz diye tedirginim çatı muayenesine göre konusacaz benim doktorfa normal doğumdan yana ama çatın darsa da riske atmam dedi
Tugbacolak Vesiley 27+4 de 1250gr dık acaba kılosu nasıl bılgınız varmı suan 30 haftalıgız pazartesı kontrolumuz var bakalm kac olmusuz
Vesiley Tugbacolak kilosu gayet iyi bebeğinizin biraz ilerde hatta sanırım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻
pyymamm Snd_dzgn23 tesekkür ederim bizde 35te 2665ti şimdi 37de gidicem bakalım pazartesi merak ettim kaç oldu acaba diye 🥰😂
AysennHE Sinemtncr inşallah son zamanlarda alır öyle ümit ediyorum sağlıklı olsunlar da öncelikle annelik işte takiyoz illa
Sinemtncr AysennHE yok ya allahım bir şeye karerlemiştir inşallah sağlıkla kucağımıza alalım kolay doğumlar yapalım da geri kalan kiloyu da alırlar inşallah 🤲🏻