Happyprincess Havvaa25 36+1 de 3 kilo şuan 36+6 yım. Haftada 250 gr almaya devam ediyor. Bakalim 37 nin içinde kontrol var kaç olmuş kilosu
Vesiley Mm1507 doktorunun tavrı çok yanlış canım sıkma canını asıl kilo alımı 34. Haftadan sonra oluyor 2500 u çok rahat geçer Allah ın izniyle
Vesiley aaoksuzoglu moralini bozma canım benim bebeğim 30. Haftada 1500 34 te 2500 36+ 6 dayız şuan ve 3200 olmuşuz yani kilo alımı son haftalarda oluyor. Allah bütün bebeklere sağlık versin kilo doğduktan sonrada alınır🙏🏻😇
Snd_dzgn23 pyymamm canım ben en son 34-35 ye gittim 2400 küsür dü küsüratı hatırlamıyorum 2480 olabilir
pyymamm Snd_dzgn23 tesekkür ederim bizde 35te 2665ti şimdi 37de gidicem bakalım pazartesi merak ettim kaç oldu acaba diye 🥰😂
Vesiley Gnl123 Her şey normal görünüyormuş canım bende normal doğum düşünüyorum şuan ama ilk doğumum olacağı için hangisi hayırlısıysa o olsun diyorum ikisinede hazırladım kendimi🙏🏻
Vesiley Mirosunannesiyim her gün yumurtamı sütümü meyvemi kuruyemişimi yemeye özen gösteriyorum canım ama ben ve eşim uzun boyluyuz genlerde de irilik var bizim bebeğin😅
Begonia elifnurdeniz Vitamin takviye alıyorlar. Bilmediğiniz bir şey olmasına rağmen ısrar edıyorsunuz.
Begonia elifnurdeniz Doktorlar boşuna beslenmenize dikkat edin diyor demek ki. Araştırma değil mesleğim gereği bu konuyla ilgili bilgim var, internet araştırmalarından bahsetmiyorum yani. Bilimsel bir şeyden bahsedıyorum.
elifnurdeniz Begonia tabiki dikkat edin diyecek komik olmayın ya 😂 boş yapmak için yorum yapmayın. attığım linki iyi izle, iyi bir doktorun videosu o uydurmuyorum yani 😂
Vesiley Sedatadik doktorum normal doğum yanlısı canım bebeğin pozisyonuda normal doğuma elverişli şu an için🙏🏻
Sedatadik Vesiley normal dogum dedi ana ben kilosundan dolayı normal olmaz diye tedirginim çatı muayenesine göre konusacaz benim doktorfa normal doğumdan yana ama çatın darsa da riske atmam dedi