Enguzelhediym iki kutu kullandim bugüne kadar eczanaden ilk aldigimda üstüne tok karnına günde bı kere yazdı ikinci kutuyu aldığımda aç karnına bı kere yazdı..🤦 benim doktorum kahvaltıdan iki saat sonra dediği icin ben o şekil kullanıyorum bide çay tuketiyorsaniz kahvaltıda hem üstüne yada öncesi icmeyin boşa içmiş olursunuz.. su çok önemli hele bebeğiniz için en önemlisi. Bende hiç icmezdim bı kere böbrek taşı düşürdüm hali hazırda bir taşım daha var korkumdan iciyorumda içiyorum 🤭