Arkadaşlar doktorum kan ilaci yazacagim dedi ve ferrum 100 mg tablet yazmış yaklaşık 1 haftadır aç karnına kullanıyorum. Burada ki arkadaşlar ilaç hakkında kan ve demir ilacı ayni seey demişler ama sorum şu; hem kabızlık şikayetim var suan hem kanama hemde siyah dışkı 😏 Özür diliyorum gerçekten sormak istemezdim böyle birşeyi fakat normal midir ? Hemoroid sorunum yıllardır vardı fakat hiç kanama olmazdı . Üstelik siyah dışkı nedir yani ilk kez başıma geliyor. Yardımcı olan olursa cok sevinirim