Merhaba☺️ Ben de bebek istiyordum 3 ay kadar olmayınca doktora gittim vajinal ultrason ile rahim içi polip var gebeliğe engel olabilir bi 7-8 ay daha bekle gebe kalmazsa gel alalım dedi. 2 ay daha denedik olmadı hatta kimyasal gebelik oldu. başka bir doktora gittim o da polip dedi. Hemen aldırmak istiyorum dedim o hafta ameliyat oldum yani kürtaj. 15 dk sürüyor narkozla zaten birşey anlamadım. Bitince çıkıp eve gidiyorsun ilk gün adet sancısı gibi bir sancı oluyor o kadar. Doktor ona zaten aprı kesici veriyor bir de enfeksiyon olmasın diye antibiyotik veriyor bir Haftalık. Aradan 3 ay geçti hamd olsun şimdi doğal yolla hamile kaldım daha 5 Haftalık ama olsun bu günleri görmek bile mucize darısı inşallah senin başına olsun tez zamanda ama korkulacak hiçbir şey yok Allah’ın izniyle