Esrayigit evet canım söylerlerdi olsa çekildiysen eğer poliplerin konumu önemli imiş benimki rahim içinde bebeğin beslenmeisni o durdurmuş demişti temizledi doktor ocakta kürtaj şubatta opersyn geçirmiştim geçen sene mart ayında gebe kaldım ama kimyasal oldu sonra bende pihtilsma cıktı iğne kullancn dediler sonra ben gebe kaldım kasimda iğne kullaniodum yine 9mhaftada kalbi durdu bununda yine yeniyilda kürtaj oldum bugün ilk kürtajımi yapan doktoruma gittim vitaminler verdi şimdiden kullancakmisim güzelde motive etti 2.de başka doktora gitmiştim onemsememsti pıhtılaşmayı