Happpm hilal_yener valla canım bilmiyorum yani 5 dk detaylı baktım ne ddiyse inandım anlamıyorum ayagı bası işte böbrekleri organlar oluşmuşmu baktı kendi doktoruma gösterdim bi sıkıntı yok dedi ama böyle diyince aklıma takıldı valla
bskulku hilal_yener beni 1 saat kadar tuttu doktorum. Bebiş kafasını göstermedi bir türlü. O konuda şanslıyım galiba.
hilal_yener Happpm gittiğiniz özel iyi olduğuna eminmisiniz ya genellikle o kadar kısa sürdüğünü hiç duyup görmemiştim
Happpm hilal_yener valla canm cok giden var ama iyimi deglmi onu bilemiyorum tecrübeli olanlara sormam en iyisi ama kafam karışmadıda degl yani
Mervedicle hilal_yener arkadaşım devlette yaptırdı 2 hafta olucak gayet ilgili ve anlatan bi beymiş doktor yarım saat filan kaldığını söyledi bütün organlarına varıncaya kadar tek tek göstermiş siz özelde yaptırmış olabilirsiniz devlete girmeden yorum yapmayın bende özele gidiyorum ama devlette de görmediğim bilmediğim bi şey ile ilgili yorum yapamam haklarına girmiş olurum.
deryalll Ben detaylı ultrason için Üsküdar’da bir görüntüleme merkezine gittim. 1 buçuk saat kadar izledi doktor bebeği eşime de bana da uzun uzun anlattı gösterdi heryerini. Dosya ve CD şeklinde verdi. Çok net gösterdi herşeyini
hilal_yener Mervedicle devlette de yaptırdıgım için bu yorumu yapmış olabilirmiyim canım bence sen yazdıklarımı iyi okuyamamışsın ☺️
hilal_yener Mervedicle ben hem devlette kontrollerimi oluyorum hem özelde ikisindede detaylı ultrasona girdim
hlleda Bende özelde yaptırdım yarım saatten fazla sürdü bütün organlarına tek tek baktı anlattı hatta en önemli olan kalp dedi en son kalbine baktı bebeğin çok memnun kaldım 😊 fotoğraf verebilmek içinde ayrı bir uğraş verdi orası ayrı 🤗
Mervedicle hilal_yener sen iyi doktora denk gelmemişsin anlaşılan genelleme yapmayalım o yüzden. Devlet hastanelerinde işini layığı ile yapan doktorlarımızın hakkına girmiş olursun.
hilal_yener Mervedicle devlet hastanesi olupta bu zamana kadar işini düzgün yapan bi doktor görmedim ben bizim burda zaten ben kendi fikrimi söyledim başka hastaneler beni ilgilendirmez