Zerrinmesut19 Mart sonu Nisan başı annişleri durumlar nasıl biz 34+6 olduk biraz mesane baskımız var aşırı ve aniden gelen halsizlik ve bulantı hissi var 😔
nhrzmn Zerrinmesut19 bende 34+5 oldum. Ani uyku gelmeleri yaşıyorum ve çalıştığım için zor oluyor. Ani bulantıları bende hissediyorum. Hatta bana mı oyle geliyor yoksa bulanıyor mu gerçekten diye düşünüyorum
Aysgl_trl_trn Zerrinmesut19 34+2 bende de karın ağrısı oluyo bide sırt ağrısı çok fazla 😒 yorgunluk halsizlik uykusuzluk ne ararsan var. Tek olumlu şey iştahsızlık sanırım 😄. Çok şükür yine de
cavrosay Zerrinmesut19 aa canim yaa aynilari bendede var bizde oluşumla 34+4 haftaliğiz.3 haftadir midem fena bulaniyor halsizlik bacaklarda kramplar uykusuzluk.vajinada agri batma🤦♀️
rapuz @Zerrinmesut19 34+5 im ben de. dünden beri karinda agrilar da basladi ben de. 2 gun once nst cekildim. yarin tekrar cekilicem
Oglusum_03 34+4 üm bende gecen hafta nst de sancilarim cıkti erken dogum riski ortaya cikti yatiyorum butün gün bugun kontrole gittim sancilar normale dönmüs cok sükür bi süre daha yaticam
cavrosay Oglusum_03 Allah yardimcin olsun canm.ben de 34.4 haftaliğim.bebeyinin kilosu kaç? bana az dedi doktorum.
Aysgl_trl_trn Zerrinmesut19 aman geçmesin bendeki 😅 dün kontrolde 1 ayda ben hiç kilo almamışım ama bebeğim 1 kilo almış🧿🧿🧿 Aşırı mutlu çıktım hastaneden. İştahsızlık yaradı
Zerrinmesut19 cavrosay bende pazartesi gittim 2200 dedi biraz zayıf dedi ama sende zayıfsın kilolu Bi bebek doğurmazsn korkacak bişey yok dedi gece yatmadan 2 saat önce muz süt ceviz badem fındık ye dedi 😊
Seferdeniz1 Papatyanna bende aynı uyumak istiyorum ama işte çalışıyorum çok yoruluyorum ondan olduğunu sanıyorum
MFA Papatyanna ayni şekilde hiç gündü uyumazdım ama 34 6 ayni uykum geliyo ellerde ayaklarda ateş var sanki bide aşağıya çok baskı var ayağa kalkamıyorum