Es_69 Duygukc Oyyy o dert bend eiki gundur var grip olmusum hapsururken korkuyorum bisi olurmu diyee iyiki acmisin bu postu vallha 😖😖
Duygukc Es_69 😃😃😃😃😆geçmiş olsun valla çok zor hamileylen hastalıkla uğraşmak iki canlı değilken iç tonlarca ilaç ama şimdi çaylarla ıhlamurlarla geçirmeye çalış öksürsem ay bişi olurmu hapşursam ay olurmu 🙂🙂🥰
Sumeyye_g Duygukc açbende ilk haftalarımda grip olmuştum vücut direncim düşmüştü sürekli hapşırıyordum ve altıma damla damla yaptığım bile oluyordu bide kasıklarım felaket batma oluyordu çok ağrım oluyordu bebeğime bişey olacak diye çok korkuyordum serum yedim evde kendim geçirmeye çalıştım
Duygukc Sumeyye_g canım sen kötü yakalanmışsın gribe geçmiş olsun benimki alerji olduğu için sadece hapşurma ve burun kaşıntısı yapıyor şükür direncim iyi serumlukta değilim geçmiş olsun tekrar
Sumeyye_g Duygukc sağol canım geçti benim de ilk başlarda öyleydi işte ama haftanız büyüdükçe merak etmeyin kaşık ağrıları da geçiyor
Polat2706 Bendede alerji var canım art arda 15 20 kere tutuyor bazen ve gözüm sulanıyor burnum akıyor. Seni çok iyi anlıyorum ben alerji doktoruna gittim hamileler için ilaç varmış ondan aldım çünkü başa çıkamadım. Allah şifalık versin sanada