Duygukc Hanımlar 9 haftalık hamileyim mevsimsel alerjim var sürekli hapşuruyorum kendimi sıkmıyorum ama hapşururken sağ kasık batması yaşıyorum bayağı şiddetli büküyor beni yaşayanlar varmı bu durumu
Esraguvennn Duygukc canım hapsurugu tutmaya çalışma yani baya sesli sesli dışına hapsur kendini kasma o zaman içine basınç gidiyor çünkü bende de var mevsimsel alerji yaz kış ayrı çekiyorum allaha şükür bisey olmadı daha doktor sadece hapsururken içine hapşırma dedi
bskulku Duygukc artık insan gibi hapşıramıyorum hele insan içinde hapşırınca bi dönüp bakan birdaha bakıyor 😂 hapşırırken sessiz hapşırma içine doğru. Benim göbek büyüyünce ağzımı kapatmak yerine göbeğimi tutmaya başladım 😂😂
Duygukc Esraguvennn anladım canım hapşuruğumu tutmuyorum inşallahda birşey olmaz bakalım 🥰 alerjide çok fena toz polen sadece mevsimsel değil alerjik ilaç kullanmam gerek yoksa hergün alerji oluyorum içemiyorum tabiki ilacımı artık hergün alerji
perihankrkya Duygukc bende grip oldum karnımı tutarak hapşırıyorum bazende büküyorum hemen kendimi öyle öteki türlü kasarsam bisey olur diye korkuyorum cnm 😊
Misssimsek Duygukc bende normalde çok hapsiriyirum karnımi.tutuyorum o anlarda. Bebeğe zararı olmadığını biliyorum. Için ferah olsun
sinemoguz Duygukc bende de aynısı var canım. Bende 9 haftalığım. Sırt üstü uzanırken hapsurdugunda sağ kasıgıma bıçak batıyordu. Ben çareyi, yan yatıp ayaklarımı karnıma çekmekte buldum, öyle olunca agrı girmiyor.
Duygukc sinemoguz anladım canım yatma şansımda yok çünkü sürekli zamansız hapşurduğum için yemek yaparken otururken yemek yerken lavobadayken 😊