YeterYaman mervebalandi28 işin tuhaf kısmı ben ilkinde dr gibi erkek ikincide kız gördüm ondan şaşkınım heralde 😁
Ftmkya Ygmur_ cnm hangi aynı hflarda mı gittin farklı doktorlara önce erkek mi dendi kız mı suan belli mi kesin cinsiyet
Ygmur_ Ftmkya Valla 3 hafta once gittim erkege benziyo dedi sonra gecen cuma baska doktora gittim oteki doktor ynlis gormus kiz bu dedi dun de o erkek denen doktora kontrole gittim erkege benziyo hala dedi bende anlamadim
Kaju Ftmkya canim sen merak ediyordun bugun gorduk 12 de yuzde 80 kiz demisti bugun kesin kes kiz oldugunu ogrendik. Poposunun uzerine oturmus biz alttan bakmisiz gibi dusun komple acik pipi vs yok yani. seninde ilk kontrolunde kesinlesir merak etme🙏🏻
Yayamazbebek Ftmkya 12 de kimse kesin birşey söyleyemez. 16-17 haftalık iken söylenenler de %90 doğru çıkıyor
YeterYaman Ftmkya %80 erkek dedi evet bende gördüm canım en son kız dediğinde de gördüm ama kıza benziyordu yani ama normalde kemik yapısından bile anlaşılıyor dr.un progesyonelliğiyle alakalı bence yarın başka dr.a gidicem ilk bebeğimde anlaşılmıştı mesela
SerapUGR 12+5te erkeğe benziyor dedi 15te kız gibi 17de hiç göstermiyor denildi ve üçüde farklı doktor 😂 2hafta sonra 20haftalık olcaz renkli ultrasonda netleşir inşallah 🙏💕
Ftmkya YeterYaman banada 12 de kız dedi kendi dr ben baska dr gittim 13 te o da erkek dedi o yüzden kafalar karısık kızlarında o hflarda benziyomuş şişlik oluyomus filan ondan mı acaba diyorum
Ftmkya YeterYaman aynen bende oğlumda 11+6 da öğrendim değişmedi de diyorum ilk söylenen mi doğru acaba cünkü gelişim aşamasının başında o gördü aynı zamandı oğlumla öğrendiğim hf kontrol var 16 olcam heralde kesinleşir artık
Kaju Bu arada ozel hastane ultrason gercekten iyi ve dr umda cok tevrubeli bir dr. Bunlarda cinsiyet belirlemede onemli seyler
dilaraserdar ben 14+3’te doktora gittim, 17. hafta olmadan aslında söylemiyorum dedi.. ama muayenenin sonunda “hayırlısı olsun erkek “ dedi.. 💙 şimdi 17. haftada yani 2 hafta sonra yeniden gidip muayene olacağım, bakalım bi değişiklik olacak mı? 🙈🙏