busrasahinn Bernagurses bana 10 gün sonra çıkacak denildi hastaneyi arayıp sorabilirsiniz yada size sonuç kağıdı verildiyse onun üzerindeki takip numarasıyla hastanenizin kendi sitesinden bakabilirsiniz çıkıp çıkmadığına😊
Nevrik Dileksen Canım 3mm fazlası risk deniyor genelde. Gerici bir süreç ama rahat ol gönlünü ferah tut..
Bernagurses bebekkaradag ben devlette yaptirdim. Sonuc sayfasindan baktim sadece kan degerleri ense kalinligi yaziyodu. Grafik olarak yazmiyodu acaba çıktı olarak cikartinca mi grafik gozukur
Ayseylcn Beyza12344 her özel aynı değil canım bende özele gidiyorum sürekli ve doktorum sabit bizi de çok iyi tanıyor çok da iyi isini bilen bi doktor ama 1 haftaya çıkar dedi
Bernagurses busrasahinn kan sonucu yaziyor ama grafik olarak cikmamis. Sonuc sitesine baktigimda sadece yarim sayfa cikiyo. Normal mi acaba yarin gidecegimde
busrasahinn Bernagurses o konuda henüz benimde bilgim yok öğrenirsen bana da söyleyebilir misin benim sonuçlarım henüz çıkmadı o yüzden bilmiyorum
Nevrik Bernagurses hayırlı olsun bebeğiniz ☺ Ben geçen çarşamba yaptırdım devlette bir sonraki salı aldım. Siteden bakınca tam gözükmüyor. Ama çıkmıştır.
Bernagurses Nevrik oylemi tesekkur ederim. Cunku kac gundur bakiyorum sadece kan degerleri var ama grafigi cikmiyordu demekki sekreter verince kagittan cikar