Hatice_01 Kizlar e bebekten bu arabayi alan varmi . Fiyat olarak bana uygun. Duruşu arabasida güzel duruyor yakından baktım . Ama alan kullanan var mı? Kalite acısından nasıl acaba? Almalı mıyım?
Buse91 Hatice_01 bende düşünmüştüm almayı fakat e bebekteki satış danışmanı beni vazgeçirdi😕 araba çok ağır ve kapandığında cidden çok yer kaplıyor o yüzden vazgeçtim🤷♀️
Aysizm Hatice_01 travel sisteme bi turlu ısınamadım fakat fiyatı uygun oldugu icin dusunuyorum hala cok kararsizim
Buse91 Hatice_01 birde ön tekeriyle ilgili şikayet geliyormuş sürekli. Satış danışmanı eşimin eski personeliydi o yüzden gelen şikayetleri paylaştı bizimle
BusraDevlet83 Hatice_01 Ben aşık olmuştum o arabaya. Oradaki eleman tavsiye etmiyorum dedi. Vazgeçtim.
Hatice_01 Buse91 açıp kapatmadım ama püreyle beraber bize çok uygun geldi. O yüzden almak isterim ama sizlerede sorayim dedim
_mrv Buse91 peki size hangi arabayı önerdi ? Yarın joie arabalarında indirim var bende onlardan iki araba arasında kaldım joie brisk lx ve joie tourist acaba hangisi daha iyi olur sorma ihtimaliniz varsa çok sevinirim 🌷 aklım joie tourist arabasında ama onunla ilgili hiç kullanan yorumu bulamıyorum maalesef😔
Aysizm Hatice_01 ben de oyle dusundum puseti 1 yasina kadar oto koltugu olarak kullanilabiliyormus bu bana avantajli geldi port bebesini hic begenmedim ve kapatmasi cok zahmetli
ZeynepAksoy Hatice_01 çok ağır bir araba diye duydum, arkadasim kullaniyor . Model olarak goruntu olarak guzel ama kullanisli degil dedi.
Buse91 Hatice_01 evet fazla biraz fiyatlar travel için en az 1200 1300 tlyi gözden çıkarmak gerekiyor sanırım
YagmurDaskn Hatice_01 Aynen ya bana da ama maalesef hic kimse memnun değilmiş bir de ikinci el sitesi var bebe cruz. Orda genelde bu arabayı alanlar satıyor hep. Alanlar da 2. Ele satıyor eş olmadan alınmıyor çok ağır evet aşırı şık duruyor ama hiç kullanışlı değilmiş. Ben kabin boy almayı düşünüyorum alırım sırtıma her yere giderim 🤣
fatmanurkorkmaz1806 Kraft xxl twist modelini öneririm taş gibi bebek arabası çok çok memnunum, hafif tek elle kapanabiliyor çok iyi parasını sonuna kadar hak ediyor
Tubasim fatmanurkorkmaz1806 canım bi şey sorcam bu dediğin arabanın iç yüzeyinin kuması nedir kaygan mı? Görsel olarak çok hoşuma gitti. Bende araştırıyorum önerileri dikkate alıyorum bu yüzden
Sesem Diğer markaların en kötü arabaları bile o arabadan 100 kat iyi dedi satışçı bizede o yüzden vazgeçtik bizde.
Marinedeniz Ya ben de ondan almayi dusunuyorum acikcasi acip kapatmayida denedim bana kolay gbi gelmisti ama suan tereddutte kaldim pahali bisey aldirmak istemiyorum annem alicak cunki hediye olarak
Hatice_01 Marinedeniz bende hiç açıp kapamadım. Ki pusetle falan gayet uygun . Dediginiz gibi bende pahalı birşey düşünmüyorum ama şuan bende bilemedim ya
Sesem Hatice_01 joie muze xl aldık biz indirimden 780 liraya geldi 1200 liradan çok memnunum görünüşü kullanışından indirimleri takip etmenizi öneririm paranız boşa gitmesin.
Hatice_01 Aysizm ben dışardan inceledim öyle acıyıp kapatmadım ama . Fiyat olama cazip geldi. Ama sanırım alan yok kimse
Marinedeniz Hatice_01 canim on tekerlekler yan yatiyor normalde arka tekerlerde komple cikiyor aslnda cok yer kaplamamasi lazim kimisi cok yer kaplio fln demis ama
Aysizm Hatice_01 e bebege her gittigimde inceledim arabayi sapik gibi basindaydim hep :) ama bugun kraft parma gordum yine e bebegin sitesinde fiyati ayni kabin boy sirf onu incelemek icin gidecegim magazaya