Buse62 Beyhan33 Trabzon dayım bende buradaki devlet hastaneside sertifika almış bir iki yıldır uyguluyor suda dogum da getirmiş tek kişilik odalar ev rahatlığında. Ben gebe okuluna gittim orda gezdik dogumhaneyi heryeri o zaman gördüm yoksa devlet diyince hep önyargı oluyor.
Beyhan33 Buse62 aynen tek kişilik odalarda her türlü kolaylık sağlanmış umarım her yerde böyle hastaneler olur ileride
mugeaykut Beyhan33 Ben irmet te İlke hanıma gidiyorum, doktorumdan memnunum çok şükür ilk doğumumda da ona gitmiştim normal doğumla oğlumu kucağıma aldım ama kızım inatçı çıktı 38+6 olduk 5 cm açılma var ama bende hiç bi belirti yok, beklemedeyiz 😑
Bern Beyhan33 merhabalar Allah analı babalı büyütsünn 😇 O sancı nasıl bir şey tarif eder misin. Bende 6 aylık hamileyim ve ilk bebeğim. Çok merak ediyorum. Ben de pilates yapıyorum. Doğum başladığında da pilates topumu götürmeyi düşünüyorum zaten ama ufak bi korku yok değil. O yanma nasıl bir his, deli sorular kafamda😇😇