Berry Beyhan33 çok sevindim benim de ilk doğumum olacak ve 36 yaşındayım o kadar ümitlendim ki şu an çok teşekkür ederim 🥰😍
Beyhan33 Berry aaa inanın yaşa falan hiç takılmayın. İnsanların ne dediği umrumda olmaz benim ayrıca 30 yaşından sonra hamile kaldım hem hamileliğim hem doğumum mükemmeldi inş sizinde öyle olur sevgiler☺️
Gulsahim Beyhan33 okurken deidm ki işte buu 😇🤰🙆♀️ darısı başımıza. Gözün aydın kuzum sağlıcakla büyütün yavrunuzu.. Geçrekten örnek bir tablo olmuş
Buse62 Hayırlı olsun bebişiniz Allah analı babalı büyütsün. Ne güzel olmuş dogumunuz benim de düşündüğüm şekil bu Allah nasip eder inşallah herşeyden önemlisi saglıkla kucağımıza almamızı nasip etsin. Hastaneniz anne bebek dostu hastane miydi. Benim dogum yapmayı düşündüğüm hastane de öyle şuan çok az müdahale ile dogal normal dogumu destekliyor. Bu hastanelerin sayısı artar inşallah. Bende hep en başından beri olumlu düşünüyorum hikayeniz de cesaret verdi benimde yaşım fazla ve ilk dogumum olucak
Gulcin22 Beyhan33 Bende Çerkezköy’de yaşıyorum doğum yaptığınız hastane hangisi acaba bende gebe okuluna kayıt olmak istiyorum da siz memnun kalmışsınız danışmak istedim 😊
Beyhan33 Gulcin22 Aaa öylemi ne güzel Optimed hastanesinde yaptım doktorum Nevzat beydi. Gebe okulu her ay var muhakkak katılın bence.
saybo54 Beyhan33 kaç kilo doğdu bebeğiniz yani bende 37. Haftadayım bebeğim iki hafta önden gidiyormuş ve şuan 3 buçuk kilo hemerodim oldu için ve bebek iri oldu için normal doğum zor dediler çok korkuttular beni inanın uyku uyuyamıyorum şimdi de belimde bi şişlik var sizde de böyle oldumu 😔
ZeyMom Ademefe o zaman normal sanırım rabbim hayırla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip eder inşaallahh
Berry Beyhan33 inşallah 🙏 çok teşekkür ederim ☺️ Siz de sağlıkla, mutlulukla ve huzurla büyütün sevgiler 🥰🤗
Beyhan33 Smrhls evet doktorun verdiği tüm ilaçları kullandım. Kan, mahnezyum, kalsiyşm, vitamin vs. Ama en cok beslenmeme dikkat ettim.
mugeaykut Beyhan33 Ben irmet te İlke hanıma gidiyorum, doktorumdan memnunum çok şükür ilk doğumumda da ona gitmiştim normal doğumla oğlumu kucağıma aldım ama kızım inatçı çıktı 38+6 olduk 5 cm açılma var ama bende hiç bi belirti yok, beklemedeyiz 😑
Beyhan33 Tugcegnr canım zaten doğum için herkesin 10 cm açılması oluyor😉 sonrasında benişim kafa çapı büyüklüğü vs yada diğer etkenlerden dolayı kesi atılabiliyor, hiç farketmedim ayrıca cok değil3 dikiiş😍
Beyhan33 eylul13_ yalnız ben devlette değil özelde yaptım ama orada yapıp memnun kalan arkadaşlarım var tabi 😊
Beyhan33 Smrhls ben yürüyüş ve pilatesi 3 aydan sonra falan başladım. Normal hayatımdada spor yaptığım için açıkçası cok kolay oldu. Ayrıca hurmayı sürekli yedim☺️
Buse62 Beyhan33 Trabzon dayım bende buradaki devlet hastaneside sertifika almış bir iki yıldır uyguluyor suda dogum da getirmiş tek kişilik odalar ev rahatlığında. Ben gebe okuluna gittim orda gezdik dogumhaneyi heryeri o zaman gördüm yoksa devlet diyince hep önyargı oluyor.