Ay bnde bi özel hastaneye gidiyorum Avrupa yakasında yakınımın bebeği erkek Doğdu kız getirdi hemşire mi stajyer mi artık neyse kolunda da mavi bileklik vardı yanlışlık var diyince değiştiler pardon diyip 🤭 sonra bebek sarılık oldu 15 mi neydi sarılığı o hastaneye götürdüler yanlış makineye koymuşlar 25 e çıkmış şimdi başka hastane de yoğun bakımda bebek 😔 bende hemen değiştim hastanemi bugünden itibaren yani. Hastane çok önemli gerçekten