Annis2020 Gamze_M bende canan hanimin cok begenen gördüm doktorumda pendik bölge doğan bey çokta memnunum. Ama canan hanim fiyat olarakda biraz daha uygun 70 tl cnki
Zehra5461 Bende oraya gidiordum zeynep nihan hanıma ama orda normal doğum yapmadıkları için özele geçtim
Zehra5461 Gerçi bana normal doğumun başladığını söyledi ama eksiği çok o yüzden ben devam etmedim benim doğumum yakın olduğu için bi sıkıntı olsa başka yere yönlendircekler o yüzden özele geçtim bende
Gamze_M Zehra5461 He onu bilmiyordum ben Bahadır bahadırlara gidiyordum memnundum ama gece ya da haftasonu doğum olursa doktorumuz olmica için özele geçmek istedim
Zehra5461 Gamze_M aynendaha tam oturmamış zaten yoksa bende memnundum hastanede güzel di doktorda ilgiliydi
2020_Annecik Bende Medipole gidiyorum Canan hanıma gayet memnunum 34 haftalık olduk yarın kontrolümüz var hatta .Bakalım Allah nasip ederse doğumum orda olucak ilk doğumum sezeryan olduğu için muhtemelen yine sezeryan olucam henüz doğumu konuşmadık
Duygu11 Gunay_18 Emine hanıma muayene oldunuz mu memnun kaldınız mı? bende kendisine gitmeyi düşünüyorum
Asfnags Gamze_M ben tuzla.devllette çalışıyorum rukiye hanıma muayene oluyorum martta zorunlu sezeryan.olucam ins