_defnee Annemerve Banada özelde öyle dedi. Şeker yüklemesi yaptırdım. Bişey yoktu. Suyunda iyi dediler. Fazlalık yok dediler.
Annemerve _defnee Nasıl yani başka bir doktora daha mı danışayım. Devlet hastanesindeki doktor bebeğe baktı bisey demedi ama
edatmr Annemerve benim de aynı. Su fazla dediler ama şeker çıkmadı. Yarın kontrolüm var yine amniyon sıvısı fazla mı diyecek bakalım🤔
Albayrakesra Annemerve Detaylı ultrasonu bekliyorum ilerleyen haftalarda düzelebilir bazı hamilelikte oluyo su fazlalığı bi sorun olmasada dedi ama insan ister istemez kafasına takıyo ilk gebeliğimde böyle bişeyle karşılaşmadım
Annemerve Albayrakesra Haklısınız.Insan ıster istemez kafasına takıyor ve acaba neden diyor. Sizinde geçer inşallah 🤲
Albayrakesra Annemerve İnşaallah cnm detatlıya girince rahatlıcam orda ne varsa çıkar artık inşallah hiçbişey yoktur hepimizin bebişleri sağlıkla kucaklarımıza alırız🙏🙏